2008-04-29

Lite bilder

Tänkte uppdatera min blogg med lite bilder från mobilkameran. Tagna sporadiskt under 2008.


När Matti färgar håret kan det se ut såhär. 



Eftersom Niklas är tok-monarkist (skrämmande, jag vet!) så blev han förstås överlycklig (sic!) när han hittade denna färggranna bok om Europas kungahus.



Tompen och hans klass på Konsthantverk och design höll en fin vernissage på Växjö Stadsbibliotek.



Tog en misslyckad pose-bild på jobbet en natt.


Smygfotade den snygga chauffören på DHL. Tyvärr håller min mobilkamera in riktigt måttet.


Stadshuset i Västerås. Sovjet-vibbar någon?


LUF-ordföranden Frida J Metso dansar med en glad folkpartist under Kommunala Riksmötet i Västerås. 



Mot slutet av konferensen fann jag mig själv ståendes alldeles bredvid EU-minister Cecilia Malmström. 

Inga kommentarer: